Sukces-Firmy.pl

Porady dla przedsiębiorców

Google Moja Firma a rankingi wyszukiwania

Większość z nas spędza niekończące się godziny i zasoby na marketing w mediach społecznościowych, ale w końcu ignorujemy najbardziej wstępny krok, czyli optymalizację naszych rankingów wyszukiwania.

Bez względu na to, z ilu platform mediów społecznościowych aktywnie korzystasz, wyszukiwarka Google nadal pozostaje ulubioną opcją do podejmowania ważnych decyzji zakupowych. Jedną z pierwszych rzeczy, które zrobią klienci szukający Twoich produktów i usług online, jest dogłębne wyszukiwanie w Google.

W rzeczywistości Google poinformował, że 46% wszystkich wyszukiwań ma charakter lokalny, a lokalizacja firmy jest główną informacją, której dotyczą wyszukiwania lokalne. Ale jak upewnić się, że w wynikach wyszukiwania pojawią się odpowiednie informacje na wielu urządzeniach?

Najłatwiejszym i najszybszym sposobem na pojawienie się w kanale wyszukiwania jest wpis w Google Moja Firma. Możliwość włączania wyników wyszukiwania w Google Moja Firma do przedsięwzięć marketingowych to ogromna zaleta dla wszystkich lokalnych firm. Należy pamiętać, że nie jest to zwykły wpis o firmie, ale raczej solidne narzędzie zapewniające korzyści z pojawienia się w wyszukiwarce Google. Ale o co chodzi w tym zgiełku i jak wciągnąć w to swój biznes? Dowiedzmy się!

Co to jest Google Moja Firma?

Google Moja Firma to bezpłatne narzędzie marketingu lokalnego, które umożliwia właścicielom firm i marketerom zarządzanie sposobem wyświetlania ich firmy w wyszukiwarce Google i Mapach Google. Jest to lista w Google, która zawiera Twoje imię i nazwisko, adres, dane kontaktowe, łącze do witryny internetowej i godziny pracy. Aby uzyskać wpis w Google Moja Firma, musisz zweryfikować swoje dane biznesowe, tworząc profil Google Moja Firma lub zgłaszając roszczenie do istniejącego, wygenerowanego automatycznie profilu.

Jest to krytyczny krok w każdej lokalnej strategii SEO, ponieważ ułatwia klientom znalezienie informacji o Twojej firmie i pozwala im również je przejrzeć. Dlatego ważne jest, aby podane informacje były:

• dokładne,
• kompletne,
• zoptymalizowane.

Jak działają wizytówki w Google Moja Firma? Pierwszym krokiem jest utworzenie wpisu w Google Moja Firma przez zgłoszenie praw do swojej strony lub utworzenie nowej, a następnie zweryfikowanie jej. Dzięki temu będziesz mógł stworzyć prostą witrynę, która przyciągnie więcej klientów do Twojej firmy. Ważne jest również, aby zoptymalizować swoją listę Google Moja Firma, dodając słowa kluczowe, wezwania do działania, często zadawane pytania i odpowiedzi oraz odpowiednie zdjęcia / filmy. Gdy ktoś szuka produktów lub usług, wyniki wyszukiwania lokalnego dominują.

Dlatego następnym razem, gdy użytkownicy będą szukać Twoich produktów lub usług w Twojej okolicy, wśród wpisów zostanie wyświetlona Twoja strona Google Moja Firma. Informacje z Twojej strony będą wyświetlane w następujących trzech różnych miejscach:

• Pasek boczny Google
• Wyniki lokalne
• Mapy Google

Dlatego potencjalni klienci będą mogli zobaczyć Twoją lokalizację, kontakty i inne szczegóły z samej Twojej strony.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *